Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2011 10:25 - Възмездие
Автор: stilyana02 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 834 Коментари: 1 Гласове:
2



Все по-често животът ме среща с онези хора от миналото,които или са ми сторили зло или са ме подминали,когато съм била в тежко състояние.И фразата"Всичко се връща" важи в пълна сила!!!!Наистина има Господ!! По принцип не съм злопаметна или отмъстителна,ноо ми става малко сладко,че онзи който се опита да ми вземе работата например в момента са го изгонили от някъде. Да,жал ми е,че е безработен,но нека разбере какво е направил той някога. Жалко е , че понякога тези хора не се усещат и си мислят,че не са имали късмет.
Та....във всеки един аспект от живота ми-професионален,приятелски,любовен съм видяла възмездието. Например няма да забравя когато със семейството ми бяхме фалирали в един бизнес,дойде един УЖ приятел и лицемерно ни подхвърли няколко хиляди лева, за да сме се изправели на крака. Естествено не ги приехме,но запомнихме гадната му жалка усмивка. След 2-3 години този човек захвана същия бизнес като нас и му се случи и същото нещо. Ние не постъпихме като него,но гледахме отстрани как му изкарват багажериите от офиса и си спомняхме какво преживяхме ние тогава.
Сещам се за един случай от приятелските ми връзки,когато бях изпаднала в много тежко състояние.Случиха ми се много гадости и хората , които бяха до мен бяха родителите ми и още 1,2 приятеля. Та в този момент помолих един човек,когото смятах за много близък , да бъде до мен  - а той не само , че ми отказа,ами и се покри някъде-телефон,фейсбук,скайп-НЕОТКРИВАЕМ!!!
След половин година този същия пич,дойде при мен да ми се оплаче , че са му се случили същите неща като на мен. И тъй като аз съм го била преживяла вече да съм му помогнела да го превъзмохне по-лесно. Боже......да го бях проклела ,нямаше да му се случи същото. Толкова жалък ми стана.....
А пък колко момчета,които някога аз съм харесвала , а те не са ме забелязвали, сега ми свалят звезди.....
Без да го искам, без да проклинам, без да го мисля, то става....
Извод:Внимавайте какво правите, че после всичко се връща 100кратно!!


Тагове:   възмездие,   Всичко,   връща,


Гласувай:
2



1. jonitaaaa1995 - :)
20.11.2011 02:46
lqtoto se az i 1 fr se skarahme s 1 4ovek,, zaradi intrigite na drugi hora .. sega vs se oburna .. to4no s toq 4ovek se imame mnnnogo, za6toto razbrasto za hora sa onezi intriganti, deto znaqt samo da klukarstvat i da se mesqt v 4ujdiq jivot ;p
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stilyana02
Категория: Лични дневници
Прочетен: 106248
Постинги: 44
Коментари: 130
Гласове: 191
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930