Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2013 15:19 - "Ранобудните студенти" и незаинтересованите студенти
Автор: stilyana02 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1516 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
От 5 месеца в България кипят протести, хората недоволстват срещу системата и се борят срещу правителството. От няколко седмици и студентите се вдигнаха на крак, но колко от общия брой български студенти протестират? Какъв е процентът на незаинтересованите млади ? Със сигурност много повече от този на "ранобудните".
Преди около 10 дни в университета в града ми, в който съм завършила и аз започна Окупацията. От ръководството на комитета по окупация ми се обадиха с молба да се включа или поне да помогна с набирането на помощници в този така голям проект. Бях съгласна! Разбира се,че трябва да бъдат осведомени все повече млади хора. Е,отворих си листата с приятели в социалната мрежа и започнах да пиша на доскорошни и сегашни студенти. Писах на много хора, за да ги подтикна към действия. Отговорите бяха цветущи.... "Ама ти шегуваш ли се? Не ми се занимава!" , "Ох, да си окупират колкото искат, днес съм с махмурлук!" , "А , да бе, ей,сега тръгвам към университета. Аз там за лекции не стъпвам, пък за окупация...". Всички до един ми се изсмяха и отказаха на предложението ми. Питах се , ако бях поканила тези хора на парти с много алкохол , непознати и мръсна чалга,дали нямаше да получа други отговори. Почти сигурна бях, че настроението щеше да е различно. Тогава защо само част от студентите в България имат мнение,характер и желание за промяна. Нали уж сме  млади хора, трябва да имаме хъс, не би тярбвало да ни е смачкал живота до толкова, че да не ни се занимава с подобен вид мероприятия. Нали уж ние сме бъдещето на България?!  А знаете ли какво е бъдещето- алкохолизирани нехранимайковци без цел в живота, чакащи на мама и татко, за да ги издържат и без никакво мнение за ситуацията в България. Наскоро бях на гости на мои познати. Докато те си говореха , хванах дистанционното и превключих на новините, за да разбера какво става в последния час с протестите. Беше ми заповядано да пусна на Планета Пайнер , защото "не им се слушало сега простотии". Започнахме да спорим по темата и разбрах, че повечето от тези хора смятат просто да емигрират и не се касаеха от случващото се, те бягаха от родното, за да идат на вече уреденото в друга страна. Пълна самозаблуда! 
Иска ми се по време на лекции да се обсъжда по-често темата "България",защото съм сигурна, че има и някои студенти, които дори не знаят за какво е този протест. Иска ми се преподавателите да се включат по-активно,защото тези млади хора са зомбирани от посредствеността в тази държава и не могат да мислят самостоятелно. Иска ми се бъдещите юристи,мениджъри,социолози,политолози,педагози да започнат с промяната сега,иначе за какво живеят? Ставаме за срам пред Европа, пред света, а младите не помислят ни най-малко, че те могат да са движещата сила!



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stilyana02
Категория: Лични дневници
Прочетен: 105913
Постинги: 44
Коментари: 130
Гласове: 191
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930